Γρήγορη Βοήθεια

Η βάση γνώσεων είναι κατηγοριοποιημένη συλλογή από απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (FAQ) και άρθρα. Μπορείτε να διαβάσετε άρθρα σε αυτή την κατηγορία ή επιλέξτε μια υποκατηγορία που σας ενδιαφέρει.



 Λειτουργία αυτόματης απάντησης ("εκτός γραφείου")

Λύση

Αν για κάποιο διάστημα δεν θα έχετε πρόσβαση στο email σας πχ σε περίπτωση απουσίας λόγω άδειας, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία της αυτόματης απάντησης ώστε όταν λαμβάνετε ένα email, ο αποστολέας του να ενημερώνεται ότι απουσιάζετε και ενδεχομένως να αργήσετε να απαντήσετε.

 

Για να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία αυτή, συνδεθείτε στο webmail (https://webmail.duth.gr), πηγαίνετε επάνω στο μενού "Αλληλογραφία" > "Κανόνες" και έπειτα στα αριστερά επιλέξτε "Διακοπές". Στη σελίδα που θα ανοίξει, μπορείτε να επιλέξετε τις ημερομηνίες έναρξης και λήξης της περιόδου απουσίας σας, καθώς και το θέμα και το κείμενο της αυτόματης απάντησης που θα αποστέλλεται.

Στο κείμενο του μηνύματος μπορείτε αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε και κάποιες μεταβλητές όπως:

%NAME%: Το πλήρες όνομά σας.

%EMAIL%: Η διεύθυνση email σας.

%SIGNATURE%: Η υπογραφή σας (αν έχετε ορίσει κάποια).

%STARTDATE%: Η ημερομηνία έναρξης της απουσίας που ορίσατε.

%ENDDATE%: Η ημερομηνία λήξης της απουσίας που ορίσατε.

 

Για να αποθηκευτούν οι αλλαγές σας και να ενεργοποιηθεί η λειτουργία αυτόματης απάντησης, κάντε κλικ στο κουμπί "Αποθήκευση και Ενεργοποίηση".

 
Σημείωση: η αυτόματη απάντηση αποστέλλεται μόνο αν η διεύθυνση email σας εμφανίζεται στα φανερά πεδία ("Προς:", "Κοινοποίηση:") του email που λάβατε και όχι αν λάβατε το email μέσω κάποιας συνοπτικής διεύθυνσης, αυτόματης προώθησης ή κρυφής κοινοποίησης.
 
 
Βοήθησε αυτό το άρθρο; ναι / οχι
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Υπολογιστικό Κέντρο - Κέντρο Διαχείρισης Δικτύων