Γρήγορη Βοήθεια

Η βάση γνώσεων είναι κατηγοριοποιημένη συλλογή από απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (FAQ) και άρθρα. Μπορείτε να διαβάσετε άρθρα σε αυτή την κατηγορία ή επιλέξτε μια υποκατηγορία που σας ενδιαφέρει.



 Οδηγίες χρήσηςτηλεφωνικών κέντρων Siemens HiPath

Λύση

Κλήσεις εντός ΔΠΘ

  • Σηκώστε το ακουστικό, ακούτε σήμα κέντρου
  • Επιλέξτε τον εσωτερικό αριθμό του ατόμου με το οποίο θέλετε να μιλήσετε.
  • Περιμένετε να απαντήσει.
  • Ακούγεται το σήμα κλήσης και περιμένετε μέχρι να απαντήσει ο καλούμενος.
  • Αν η γραμμή είναι κατειλημμένη χρησιμοποιήστε τη δυνατότητα AUTO CALLBACK (βλέπε σχετική παράγραφο) ή κλείστε και προσπαθήστε αργότερα.

Κλήσεις εντός Θράκης (δρομολογούνται ως τοπικά, χωρίς χρέωση)

  • Σηκώστε το ακουστικό, ακούτε σήμα κέντρου.
  • Πατήστε 0 (Μην περιμένετε να ακούσετε σήμα ΟΤΕ). Σημ.: Αν ακούσετε σήμα απασχολημένου τότε όλες οι γραμμές του τηλεφωνικού κέντρου είναι κατειλημμένες, προσπαθήστε αργότερα.
  • Επιλέξτε τον αριθμό OTE του ατόμου με το οποίο θέλετε να μιλήσετε.
  • Ακούγεται το σήμα κλήσης και περιμένετε μέχρι να απαντήσει ο καλούμενος.

Κλήσεις εκτός Θράκης (Xρεώνονται μονάδες - Απαιτείται η χρήση PAC)

  • Σηκώστε το ακουστικό, ακούτε σήμα κέντρου.
  • Πατήστε Πατήστε *51[Κωδικός PAC] 0[Αριθμός OTE]
  • Σημ.: Αν ακούσετε σήμα απασχολημένου τότε όλες οι γραμμές του τηλεφωνικού κέντρου είναι κατειλημμένες, προσπαθήστε αργότερα.
  • Ακούγεται το σήμα κλήσης και περιμένετε μέχρι να απαντήσει ο καλούμενος.

Για κλήσεις σε άλλα ΑΕΙ και ΤΕΙ χωρίς χρέωση δείτε τις οδηγίες για Τηλεφωνία μέσω διαδικτύου (VoIP)

CALL PICKUP (λήψη κλήσεων από άλλες συσκευές που ανήκουν στο ίδιο group)

  • Σηκώστε το ακουστικό, ενώ χτυπάει άλλο εσωτερικό που ανήκει στο ίδιο group.
  • Πατήστε *7 και παίρνετε στη συσκευή σας την κλήση.

Σημείωση: Για να λειτουργήσει η υπηρεσία πρέπει πρώτα να ζητήσετε δύο ή περισσότερα εσωτερικά που σας ενδιαφέρουν να ενταχθούν στο ίδιο pick up group. Απαιτεί προγραμματισμό στο Τηλεφωνικό Κέντρο.

TRANSFER (μεταβίβαση μιας κλήσης σε άλλη συσκευή)

  • Πατήστε το πλήκτρο FLASH ή RECALL ή R της συσκευής σας
  • Aκούτε σήμα επιβεβαίωσης (μπίπ-μπίπ-μπίπ)
  • Αυτόματα η κλήση σας μπήκε σε αναμονή και ακούτε σήμα κέντρου.
  • Επιλέξτε τον εσωτερικό αριθμό στον οποίο θέλετε να μεταβιβάσετε την κλήση
  • Περιμένετε να απαντήσει, ανακοινώστε την κλήση και κατεβάστε το ακουστικό σας.
  • Αν η γραμμή είναι κατειλημμένη ή δεν απαντά, τότε πατήστε πάλι FLASH, FLASH ή RECALL, RECALL ή R, R (δύο φορές)για να επανέλθει η κλήση σε εσάς.

LAST No REDIAL (επανάκληση του τελευταίου αριθμού)

  • Πατήστε REDIAL.

CONFERENCE (συνδιάσκεψη)

Για να κάνετε μια τηλεφωνική συνδιάσκεψη ενώ έχετε την πρώτη κλήση στο ακουστικό σας:

  • Πατήστε FLASH ή RECALL ή R και ακούτε σήμα επιβεβαίωσης(μπίπ-μπίπ-μπίπ).
  • Η κλήση μπήκε σε αναμονή και ακούτε σήμα κέντρου.
  • Πληκτρολογήστε τον εσωτερικό ή εξωτερικό αριθμό του επόμενου ατόμου με το οποίο θέλετε να μιλήσετε.
  • Πατήστε πάλι FLASH ή RECALL ή R και μετά *3 και είστε σε τηλεφωνική συνδιάσκεψη.
  • Ακολουθήστε την ίδια διαδικασία για να προσθέσετε και άλλον συνομιλητή.
  • Για να αφαιρέσετε τον τελευταίο συνομιλητή από την συνδιάσκεψη, πατήστε FLASH ή RECALL ή R.

Σημ. Το σύστημα SIEMENS σας επιτρέπει τηλεφωνική συνδιάσκεψη μέχρι και 5 ατόμων.

CALL FORWARD (δρομολόγηση κλήσεων σε άλλη συσκευή)

Για να δρομολογήσετε προσωρινά τις κλήσεις σας σε άλλη συσκευή (αριθμό)

  • Σηκώστε το ακουστικό, ακούτε σήμα κέντρου.
  • Πατήστε *44 και τον αριθμό στον οποίο θέλετε να δρομολογήσετε προσωρινά τις κλήσεις σας τερματίζοντας με δίεση #. π.χ. *44εσωτερικό#.
  • Ακούτε ήχο επιβεβαίωσης και κλείνετε το ακουστικό.

Για να ακυρώσετε τη δρομολόγηση

  • Σηκώστε το ακουστικό, ακούτε σήμα κέντρου.
  • Πατήστε #44
  • Ακούτε ήχο επιβεβαίωσης και κλείνετε το ακουστικό.

Οι κλήσεις σας επανέρχονται στη συσκευή σας.

 
Βοήθησε αυτό το άρθρο; ναι / οχι

Λεπτομέρειες άρθρου

ID Αρθρου: 50

Κατηγορία: Τηλεφωνία

Ημερομηνία που προστέθηκε: 29-08-2014 08:12:15

Προβολές : 1140

Αξιολόγηση (Ψήφοι): Το άρθρο αξιολογήθηκε 3.2/5.0 (11)

Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Υπολογιστικό Κέντρο - Κέντρο Διαχείρισης Δικτύων