Η βάση γνώσεων είναι κατηγοριοποιημένη συλλογή από απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (FAQ) και άρθρα. Μπορείτε να διαβάσετε άρθρα σε αυτή την κατηγορία ή επιλέξτε μια υποκατηγορία που σας ενδιαφέρει.
Οδηγίες χρήσηςτηλεφωνικών κέντρων Siemens HiPath
Κλήσεις εντός ΔΠΘ Σηκώστε το ακουστ&i... |
|
Οδηγίες χρήσης τηλεφωνικών κέντρων Avaya Definity
Κλήσεις εντός ΔΠΘ Σηκώστε το ακου&sigma... |
|
Κλήση σε άλλα Πανεπιστήμια χωρίς χρέωση.
Υπάρχει η δυνατότητα ηλεφωνικής επικο&i... |
|
Τηλεφωνικές χρεώσεις
Για να ελέγξετε τις τηλεφωνικές χρεώσ&... |
|
Απόκτηση κωδικού
Για την κλήση υπεραστικών και κινητών τη&lambd... |
|
Τηλεφωνικός κατάλογος
Ο τηλεφωνικός κατάλογος του Δημοκρ&... |
|
Ρύθμιση Cisco Jabber
1. &n |
|
Κλήση σε εσωτερικό τηλέφωνο του ΔΠΘ με το Skype for Business.
1. Ανοίγουμε τη εφαρμογή. Αγνοούμε το μήνυμα σφάλματος που εμφανίζει (1) και στο πεδίο αναζήτησης πληκτρολογούμε τον αριθμό (2). |
|
Εγκατάσταση και Ρύθμιση του Skype for Business.
Εγκατάσταση και Ρύθμιση του Skype |
|
Οδηγίες για εξ΄ αποστάσεως τηλεφωνία την περίοδο Covid-19
Εισαγωγή Το νεότερο τηλεφωνικό κέντρο που έχει το ΔΠΘ (Cisco Call Manager) έχει την δυνατότητα της χρήσης τηλεφωνίας από τον υπολογιστή με το κατάλληλο λογισμικό Cisco Jabber. Το λογισμικό αυτό αντικα... |