Γρήγορη Βοήθεια

Η βάση γνώσεων είναι κατηγοριοποιημένη συλλογή από απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (FAQ) και άρθρα. Μπορείτε να διαβάσετε άρθρα σε αυτή την κατηγορία ή επιλέξτε μια υποκατηγορία που σας ενδιαφέρει.



 Κατηγορία: Ανεπιθύμητη αλληλογραφία

Άρθρα σε αυτήν την κατηγορία:

Ρύθμιση φίλτρου ανεπιθύμητης αλληλογραφίας
Γενικές πληροφορίες Το φίλτρο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam) ελέγχει κάθε email που διακινείται μέσω του συστήματος email του Πανεπιστημίου και το βαθμολογεί αρνητικά ή θετικά βάσει μιας πληθώρας κ...
Το άρθρο αξιολογήθηκε 5.0/5.0
Πώς αναφέρω ένα ανεπιθύμητο/επικίνδυνο email που έλαβα;
Για την αναφορά μηνυμάτων spam, έχει δημιουργηθεί η διεύθυνση report-spam@duth.gr . Θα πρέπει να προωθήσετε το ανεπιθύμητο email σε αυτή τη διεύθυνση ως συνημμένο.   Προσοχή: Μη στείλετε στην παραπάνω...
Το άρθρο αξιολογήθηκε 5.0/5.0
Πώς εξαιρώ τα emails ενός αποστολέα από το χαρακτηρισμό τους ως ανεπιθύμητα;
Από το περιβάλλον του Webmail (https://webmail.duth.gr) βρίσκετε ένα από τα emails που σας απέστειλε ο συγκεκριμένος αποστολέας και κάνετε δεξί κλικ στο email > "Λευκή λίστα". Με αυτό τον τρόπο, τα...
Το άρθρο δεν αξιολογήθηκε ακόμα
Πώς μπλοκάρω τα emails ενός αποστολέα;
Από το περιβάλλον του Webmail (https://webmail.duth.gr) βρίσκετε ένα από τα emails που σας απέστειλε ο συγκεκριμένος αποστολέας και κάνετε δεξί κλικ στο email > "Ενοχλητική αλληλογραφία". Κάνοντας ...
Το άρθρο δεν αξιολογήθηκε ακόμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Υπολογιστικό Κέντρο - Κέντρο Διαχείρισης Δικτύων