Η βάση γνώσεων είναι κατηγοριοποιημένη συλλογή από απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (FAQ) και άρθρα. Μπορείτε να διαβάσετε άρθρα σε αυτή την κατηγορία ή επιλέξτε μια υποκατηγορία που σας ενδιαφέρει.
Ρύθμιση φίλτρου ανεπιθύμητης αλληλογραφίας
Γενικές πληροφορίες Το φίλτρο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam) ελέγχει κάθε email που διακινείται μέσω του συστήματος email του Πανεπιστημίου και το βαθμολογεί αρνητικά ή θετικά βάσει μιας πληθώρας κ... |
|
Πώς αναφέρω ένα ανεπιθύμητο/επικίνδυνο email που έλαβα;
Για την αναφορά μηνυμάτων spam, έχει δημιουργηθεί η διεύθυνση report-spam@duth.gr . Θα πρέπει να προωθήσετε το ανεπιθύμητο email σε αυτή τη διεύθυνση ως συνημμένο. Προσοχή: Μη στείλετε στην παραπάνω... |
|
Πώς εξαιρώ τα emails ενός αποστολέα από το χαρακτηρισμό τους ως ανεπιθύμητα;
Από το περιβάλλον του Webmail (https://webmail.duth.gr) βρίσκετε ένα από τα emails που σας απέστειλε ο συγκεκριμένος αποστολέας και κάνετε δεξί κλικ στο email > "Λευκή λίστα". Με αυτό τον τρόπο, τα... |
|
Πώς μπλοκάρω τα emails ενός αποστολέα;
Από το περιβάλλον του Webmail (https://webmail.duth.gr) βρίσκετε ένα από τα emails που σας απέστειλε ο συγκεκριμένος αποστολέας και κάνετε δεξί κλικ στο email > "Ενοχλητική αλληλογραφία". Κάνοντας ... |