Γρήγορη Βοήθεια

Η βάση γνώσεων είναι κατηγοριοποιημένη συλλογή από απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (FAQ) και άρθρα. Μπορείτε να διαβάσετε άρθρα σε αυτή την κατηγορία ή επιλέξτε μια υποκατηγορία που σας ενδιαφέρει.



 Οδηγίες για εξ΄ αποστάσεως τηλεφωνία την περίοδο Covid-19

Λύση

Εισαγωγή

Το νεότερο τηλεφωνικό κέντρο που έχει το ΔΠΘ (Cisco Call Manager) έχει την δυνατότητα της χρήσης τηλεφωνίας από τον υπολογιστή με το κατάλληλο λογισμικό Cisco Jabber. Το λογισμικό αυτό αντικαθιστά πλήρως το εσωτερικό τηλέφωνο του γραφείου με προϋπόθεση ο υπολογιστής να διαθέτει μικρόφωνο και ηχεία. Πρόσθετα μπορεί να υποστηρίξει επικοινωνία και με Video, αποστολή μνημάτων, συνημμένων και  διαμοιρασμό εφαρμογών που τρέχει ο υπολογιστής. Το πρόγραμμα αυτό είναι παρόμοιο με τα γνωστά Skype και Viber. Το εικονικό αυτό τηλέφωνο θα λειτουργεί όποτε εσείς το ενεργοποιείτε στον υπολογιστή σας και θα λειτουργεί παράλληλα με το σταθερό τηλέφωνο του γραφείου σας.


Διαδικασία εγκατάστασης

Προϋπόθεση να έχετε Windows 10 ( ή και 7) και ο υπολογιστής να έχει μικρόφωνο και ηχεία ( προαιρετικά και κάμερα)
Κατεβάστε από το ακόλουθο σύνδεσμο το jabber για windows και εκτελέστε την εγκατάσταση. https://helpdesk.duth.gr/downloads/CiscoJabberSetup12.9.1.msi
Μετά την εγκατάσταση εισάγετε όνομα χρήση το οποίο είναι email του πανεπιστήμιού με κατάληξη @duth.gr (μορφή username@duth.gr). Το πρόγραμμα κάνει εύρεση υπηρεσιών και μας ζητάει το κωδικό (ιδρυματικός λογαριασμός), τον οποίο εισάγετε. Επόμενες ερωτήσεις για παραμετροποίηση ή άλλη σχετικά με πιστοποιητικό θα πρέπει να παραληφθούν.
Αν τα στοιχεία είναι σωστά το πρόγραμμα συνδέεται με το τηλεφωνικό κέντρο και εμφανίζει το παρακάτω εικονίδιο ( βασικό)  το στο επάνω μέρος της οθόνης και ποιο κάτω το μεγαλύτερο παράθυρο ( μεγάλο).

 

Εικόνες κατά την εγκατάσταση 

Αν τα στοιχεία είναι σωστά το πρόγραμμα συνδέεται με το τηλεφωνικό κέντρο και εμφανίζει το παρακάτω εικονίδιο (βασικό εικονίδιο Jabber)  το στο επάνω μέρος της οθόνης στο οποίο όταν πάμε τον δείκτη του ποντικιού εμφανίζεται επέκταση του. Στην οθόνη εμφανίζεται το μεγαλύτερο παράθυρο (μεγάλο παράθυρο Jabber) το οποίο αποτελεί και το βασικό περιβάλλον χρήσης. 

 


Παράθυρα εφαρμογής jabber

 

 

Βασικές ρυθμίσεις εγκατάστασης

 

Από το μεγάλο παράθυρο στο προφίλ και ρυθμίσεις ή στο γρανάζι ( ρυθμίσεις) πρέπει να γίνουν οι παρακάτω ρυθμίσεις
1.    Από τα γενικά από-τσεκάρουμε το να μην γίνεται έναρξη του jabber κατά την εκκίνηση του υπολογιστή. Όταν γίνεται εκκίνηση του υπολογιστή θα πρέπει να τρέχουμε το jabber και να δώσουμε εκ νέου το password.
2.    Στο ρυθμίσεις ήχου ελέγχουμε και επιλέγουμε το ηχείο και ρυθμίζουμε την ένταση.
Επίσης από το ίδιο σημείο ελέγχουμε και επιλέγουμε το μικρόφωνο και ρυθμίζουμε την ένταση (βάλτε την ένταση μικροφώνου στο 70-80 )
3.    Στις ρυθμίσεις κλήσεις επιλέγουμε να μην γίνεται εκκίνηση του βίντεο !!!

 

 

 

Κλήση εσωτερικού ή αστικού - υπεραστικού - κινητού ( για όσους έχουν pin)
Στο εικονίδιο με σήμα το ακουστικό και στο αναζήτηση ή κλήση, πληκτρολογούμε το εσωτερικό  ( πχ 71225 ) και πατάμε enter.

Αντίστοιχα μπορούμε το αστικό με 0 από μπροστά ή υπεραστικό όπου μετά θα πληκτρολογήσουμε το PIN και πάντα μετά το enter. Αντίστοιχα η κλήση μπορεί να γίνει και από το μικρό παράθυρο.

 

 

Έναρξη τηλεφωνική κλήσης

 

 

 

 

Τερματισμός κλήσης
Πατάμε το κουμπί τερματισμός όπως την παρακάτω εικόνα  ( ή από το βασικό μικρό εικονίδιο  στην κορυφή της οθόνης)

 

Μητρώο κλήσεων ( εισερχόμενες εξερχόμενες αναπάντητες κλήσεις)

 

 

 

 

 

 
Βοήθησε αυτό το άρθρο; ναι / οχι

Λεπτομέρειες άρθρου

ID Αρθρου: 128

Κατηγορία: Τηλεφωνία

Ημερομηνία που προστέθηκε: 08-12-2020 10:17:31

Προβολές : 259

Αξιολόγηση (Ψήφοι): Το άρθρο δεν αξιολογήθηκε ακόμα (0)

Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Υπολογιστικό Κέντρο - Κέντρο Διαχείρισης Δικτύων