Βάση γνώσεων
HelpDesk-ΔΠΘ > Help Desk Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης > Βάση γνώσεων

Αναζήτηση βοήθειας:


Κατά τη σύνδεση στην τηλεδιάσκεψη μέσω της εφαρμογής ePresence εμφανίζεται μήνυμα σφάλματος 500.

Λύση

Πιο συγκεκριμένα: “error 500: error registering installation with server”. Μάλιστα, το μήνυμα εμφανίζεται κατά την πρώτη σύνδεση του χρήστη και εγκατάσταση του VidyoDesktop λογισμικού.

Είναι θέμα firewall. Φροντίστε για την απενεργοποίησή του (αν πρόκειται για Windows 7 & 8 και για τα 3 προφίλ – ιδιωτικό, δημόσιο και τομέα). 
 
Βοήθησε αυτό το άρθρο; ΝΑΙ / ΟΧΙ
Λεπτομέρειες άρθρου
ID Αρθρου: 27
Κατηγορία: Τηλεδιάσκεψη
Ημερομηνία που προστέθηκε: 25-08-2014 16:07:18
Θεάσεις: 58
Αξιολόγηση (Ψήφοι): Το άρθρο αξιολογήθηκε 5.0/5.0 (3)

 
« Πάτε πίσω

Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Υπολογιστικό Κέντρο - Κέντρο Διαχείρισης Δικτύων