Γρήγορη Βοήθεια

Η βάση γνώσεων είναι κατηγοριοποιημένη συλλογή από απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (FAQ) και άρθρα. Μπορείτε να διαβάσετε άρθρα σε αυτή την κατηγορία ή επιλέξτε μια υποκατηγορία που σας ενδιαφέρει.



 Κατά τη σύνδεση στην τηλεδιάσκεψη μέσω της εφαρμογής ePresence εμφανίζεται μήνυμα σφάλματος 500.

Λύση

Πιο συγκεκριμένα: “error 500: error registering installation with server”. Μάλιστα, το μήνυμα εμφανίζεται κατά την πρώτη σύνδεση του χρήστη και εγκατάσταση του VidyoDesktop λογισμικού.

Είναι θέμα firewall. Φροντίστε για την απενεργοποίησή του (αν πρόκειται για Windows 7 & 8 και για τα 3 προφίλ – ιδιωτικό, δημόσιο και τομέα). 
 
Βοήθησε αυτό το άρθρο; ναι / οχι
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Υπολογιστικό Κέντρο - Κέντρο Διαχείρισης Δικτύων