Βάση γνώσεων
HelpDesk-ΔΠΘ > Help Desk Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης > Βάση γνώσεων

Αναζήτηση βοήθειας:


Κατά τη σύνδεση στην τηλεδιάσκεψη μέσω της εφαρμογής ePresence παρατηρείται αδυναμία μεταφοράς ήχου ή χαμηλός ήχος.

Λύση
  •  Αν δεν ακούτε τίποτα ή ο ήχος είναι πολύ χαμηλός:

Ελέγξτε την επιλογή έντασης ήχου στο πεδίο speaker του VidyoDesktop client. Βγάλτε και ξαναεισάγετε την συσκευή ήχου (ηχεία ή ακουστικά). Ελέγξτε την ένταση ήχου ηχείων στον Η/Υ σας. Επανεκκινήστε τον υπολογιστή σας αν χρειαστεί.

  • Αν δεν σας ακούνε ή σας ακούνε πολύ χαμηλά:

Ελέγξτε την επιλογή έντασης ήχου στο πεδίο microphone του Vidyo Desktop client. Βγάλτε και ξαναεισάγετε την συσκευή ήχου (μικρόφωνο). Ελέγξτε την ένταση ήχου μικροφώνου στον Η/Υ σας. Επανεκκινήστε τον υπολογιστή σας αν χρειαστεί. 

 
Βοήθησε αυτό το άρθρο; ΝΑΙ / ΟΧΙ
Λεπτομέρειες άρθρου
ID Αρθρου: 29
Κατηγορία: Τηλεδιάσκεψη
Ημερομηνία που προστέθηκε: 25-08-2014 16:31:12
Θεάσεις: 65
Αξιολόγηση (Ψήφοι): Το άρθρο αξιολογήθηκε 3.7/5.0 (3)

 
« Πάτε πίσω

Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Υπολογιστικό Κέντρο - Κέντρο Διαχείρισης Δικτύων