Γρήγορη Βοήθεια

Η βάση γνώσεων είναι κατηγοριοποιημένη συλλογή από απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (FAQ) και άρθρα. Μπορείτε να διαβάσετε άρθρα σε αυτή την κατηγορία ή επιλέξτε μια υποκατηγορία που σας ενδιαφέρει.



 Κατά τη σύνδεση στην τηλεδιάσκεψη μέσω της εφαρμογής ePresence παρατηρείται αδυναμία μεταφοράς ήχου ή χαμηλός ήχος.

Λύση

  •  Αν δεν ακούτε τίποτα ή ο ήχος είναι πολύ χαμηλός:

Ελέγξτε την επιλογή έντασης ήχου στο πεδίο speaker του VidyoDesktop client. Βγάλτε και ξαναεισάγετε την συσκευή ήχου (ηχεία ή ακουστικά). Ελέγξτε την ένταση ήχου ηχείων στον Η/Υ σας. Επανεκκινήστε τον υπολογιστή σας αν χρειαστεί.

  • Αν δεν σας ακούνε ή σας ακούνε πολύ χαμηλά:

Ελέγξτε την επιλογή έντασης ήχου στο πεδίο microphone του Vidyo Desktop client. Βγάλτε και ξαναεισάγετε την συσκευή ήχου (μικρόφωνο). Ελέγξτε την ένταση ήχου μικροφώνου στον Η/Υ σας. Επανεκκινήστε τον υπολογιστή σας αν χρειαστεί. 

 
Βοήθησε αυτό το άρθρο; ναι / οχι
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Υπολογιστικό Κέντρο - Κέντρο Διαχείρισης Δικτύων