Γρήγορη Βοήθεια

Η βάση γνώσεων είναι κατηγοριοποιημένη συλλογή από απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (FAQ) και άρθρα. Μπορείτε να διαβάσετε άρθρα σε αυτή την κατηγορία ή επιλέξτε μια υποκατηγορία που σας ενδιαφέρει.



 Κατά τη σύνδεση στην τηλεδιάσκεψη μέσω της εφαρμογής ePresence παρατηρείται αδυναμία μεταφοράς εικόνας.

Λύση

  •  Αν βλέπετε τους άλλους συμμετέχοντες αλλά δεν σας βλέπουν:
    • Αν βλέπετε τον εαυτό σας μέσω της εφαρμογής, ελέγξτε την επιλογή camera (σχετικό εικονίδιο) του Vidyo Desktop client. Ελέγξτε ότι ακόμα κι αν πάρετε τον λόγο δεν μπορούν να σας δουν. Βεβαιωθείτε ότι ο επεξεργαστής σας ικανοποιεί τις ελάχιστες απαιτήσεις που ορίζει η εφαρμογή. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει διαθέσιμο εύρος ζώνης για μετάδοση εικόνας.
    • Αν δεν βλέπετε τον εαυτό σας, βεβαιωθείτε ότι η εφαρμογή έχει επιλέξει την σωστή κάμερα για τις ανάγκες της τηλεδιάσκεψης. Ελέγξτε αν είναι συνδεδεμένη με τον υπολογιστή και επανασυνδέστε την αν χρειαστεί. Ελέγξτε αν η κάμερα χρησιμοποιείται από άλλη εφαρμογή την ώρα της τηλεδιάσκεψης.
    • Αν η κάμερα μπορεί να λειτουργήσει με άλλες εφαρμογές αλλά όχι με το VidyoDesktop ενημερώστε το λογισμικό της και ξαναδοκιμάστε.

  • Αν βλέπετε μόνο ένα μαύρο παράθυρο (ή σφάλμα DirectX):
    • Εξασφαλίστε ότι σε περίπτωση παλαιού μηχανήματος (με προδιαγραφές που δεν πληρούν τις ελάχιστες απαιτήσεις της εφαρμογής) το υλικό σας έχει ορισθεί να δουλεύει στο μέγιστο της απόδοσής του. Εγκαταστήστε ή ενημερώστε το DirectX και βεβαιωθείτε ότι η κάρτα γραφικών πληροί τις προϋποθέσεις που θέτει η εφαρμογή.  
 
Βοήθησε αυτό το άρθρο; ναι / οχι
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Υπολογιστικό Κέντρο - Κέντρο Διαχείρισης Δικτύων