Η βάση γνώσεων είναι κατηγοριοποιημένη συλλογή από απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (FAQ) και άρθρα. Μπορείτε να διαβάσετε άρθρα σε αυτή την κατηγορία ή επιλέξτε μια υποκατηγορία που σας ενδιαφέρει.
|
|
||
|
Αλλαγή κωδικού (password)
Ο κωδικός τού κάθε χρήστη είναι κοινός για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που τους παρέχονται από το Υπολογιστικό Κέντρο - Κέντρο Διαχείρισης Δικτύων και των συνεργαζομ |
|
Αποθήκευση email.
Για να αποθηκεύσετε τα ηλεκτρονικά σ... |
|
Λάθος κωδικός (password)
Η πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές &upsil... |
|
Δεν λαμβάνω email.
Εάν υπάρχει η υποψία ότι δεν λαμβάνουμε μ&et... |
|
Τι είναι το Webmail;
Υπάρχουν δύο τρόποι πρόσβασης στην υπηρ&epsilon... |
|
Μηνύματα που ζητούν προσωπικά στοιχεία
Μην αποκαλύψετε ποτέ σε κανέναν τον προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης. Το προσωπικό του Κέντρου Διαχείρισης Δικτύων δεν θα σας ζητήσει ποτέ τον κωδικό πρόσβασής σας ή άλλα προσωπικά σας δεδομένα. Εάν έχ... |
|
ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ λογαριασμοί e-mail των προπτυχιακών φοιτητών.
Οι λογαριασμοί (μεταξύ αυτών και το email) &... |
|
Αλληλογραφία και προωθήσεις μηνυμάτων μετά από τη διαγραφή τού λογαριασμού
Ερώτηση: Η ρύθμιση: «Αλληλογραφία» > «Φί&lambda... |
|
Όρια αποστολής emails
Κατά την αποστολή emails από ένα χρήστη του Πανεπιστημίου, τηρούνται δύο όρια τα οποία διαχωρίζονται περαιτέρω ανάλογα με τη διεύθυνση IP από την οποία συνδέεται ο χρήστης για να στείλει email. Οι παρ... |
|
Λειτουργία αυτόματης απάντησης ("εκτός γραφείου")
Αν για κάποιο διάστημα δεν θα έχετε πρόσβαση στο email σας πχ σε περίπτωση απουσίας λόγω άδειας, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία της αυτόματης απάντησης ώστε όταν λαμβάνετε ένα email, ο αποστ... |
|
ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ EMAIL για τους χρήστες των τμημάτων Καβάλας, Δράμας, Διδυμοτείχου (τμ. Νοσηλευτικής)
ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ EMAIL ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ |