Η βάση γνώσεων είναι κατηγοριοποιημένη συλλογή από απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (FAQ) και άρθρα. Μπορείτε να διαβάσετε άρθρα σε αυτή την κατηγορία ή επιλέξτε μια υποκατηγορία που σας ενδιαφέρει.
|
|
||
|
Αλλαγή κωδικού (password)
Ο κωδικός τού κάθε χρήστη είναι κοινός για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που τους παρέχονται από το Υπολογιστικό Κέντρο - Κέντρο Διαχείρισης Δικτύων και των συνεργαζομ |
![]() |
Αποθήκευση email.
Για να αποθηκεύσετε τα ηλεκτρονικά σ... |
![]() |
Λάθος κωδικός (password)
Η πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές &upsil... |
![]() |
Δεν λαμβάνω email.
Εάν υπάρχει η υποψία ότι δεν λαμβάνουμε μ&et... |
![]() |
Τι είναι το Webmail;
Υπάρχουν δύο τρόποι πρόσβασης στην υπηρ&epsilon... |
![]() |
Μηνύματα που ζητούν προσωπικά στοιχεία
Μην αποκαλύψετε ποτέ σε κανέναν τον προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης. Το προσωπικό του Κέντρου Διαχείρισης Δικτύων δεν θα σας ζητήσει ποτέ τον κωδικό πρόσβασής σας ή άλλα προσωπικά σας δεδομένα. Εάν έχ... |
![]() |
ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ λογαριασμοί e-mail των προπτυχιακών φοιτητών.
Οι λογαριασμοί (μεταξύ αυτών και το email) &... |
![]() |
Αλληλογραφία και προωθήσεις μηνυμάτων μετά από τη διαγραφή τού λογαριασμού
Ερώτηση: Η ρύθμιση: «Αλληλογραφία» > «Φί&lambda... |
![]() |
Όρια αποστολής emails
Κατά την αποστολή emails από ένα χρήστη του Πανεπιστημίου, τηρούνται δύο όρια τα οποία διαχωρίζονται περαιτέρω ανάλογα με τη διεύθυνση IP από την οποία συνδέεται ο χρήστης για να στείλει email. Οι παρ... |
![]() |